همیشه ی آن بوده ی حس علاقه بعد کم کم با شناخت کم شده و اون آدم از چشم افتاده
ولی الان واسه اولین بار آدمی تو زندگیم اومده ک تو خوشی و ناخوشی هوامو داشته... همه تلاشش و کرده ک حالم خوب باشه کنارش
هر روز که می گذره احساس می کنم دوست داشتنم داره بیشتر و بیشتر میشه
و اولین باره که نمی ترسم
چون هر قدم که تو دوست داشتنش میرم جلو
میبینم اون ی قدم جلوتره
این عشق درونم رو خیلی دوست دارم...
حرفای ساده ی دل...ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114