من پنجشنبه ها یه آدم دیگه ام
خوشحال
پر انرژی
پر از انگیزه
هرقدر هم تمرین هم اون روز پیش نره شنیدن صدای پیانو و آواز استاد حالم و خوب میکنه...
نوشته شده در شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت 9:33 توسط بانوی خاموش|
حرفای ساده ی دل...ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130