بس نیست تنهایی؟؟؟ پس کو این دلبر بی مثال من ک بیاد عاشقش بشم؟؟؟
کمبودت ب شدت حس میشه عزیز دل...
نوشته شده در پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ساعت 21:21 توسط بانوی خاموش|
حرفای ساده ی دل...
ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 0:50