در حالی ک من لعنتی تو یادت غرق بودم...
در حالی ک اومدم اینجا و گلایه کردم چرا حالم نمی پرسی؟؟؟
بعد ۶ ماه... برگشتی ایران... شماره ت... وای باز شماره لعنتی ت همین الان داری زنگ میزنی.. عزیزترینم ببخشم ک جواب نمیدم نمی خوام انقدر ضعیف من و بشنوی...
حرفای ساده ی دل...ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106