سر قولت وایسا...
اینکه تو دورت شلوغ و یهوو یادم میوفتی... قرار نیست خوشحال و ذوق زدم کنه مر بکشم به سویت... زشته زشته پیام میدی یهو یادت افتادم اومدم سر جای قرار اول مون زشته یهو ... یهو و کوفت... بزار فک کنی هیچ اهمیتی برام نداری... تا یهو دیگه یادمونیوفتی... بگذریم ک عصبانیتم از تو نیست از خودم ک دوستت دارم هنوز و این مبارزه سخته منه... و بزار پسر قهرمان مدال طلا جهان ... بزار بین شلوغی ها دورت و این همه دختری ک غش می کنند برات یکی گوشه ذهنت بمونه ک ی بار بهت فرصت دوباره داد و تو بودی ک گند زدی و همین ک الان ب یادم افتادی... سالها هم بگذره بازم میوفتی.... یکی بود ک جواب تو نداد و غش نکرد برات وقتی ی بار دلش و شکستی .... دوست داشتن کافی نیست ....
نوشته شده در جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ساعت 21:37 توسط بانوی خاموش|
ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114