دلم تنگه... گرفته... خسته ام...
خاک بررسرت در مجموع
متنفرم...
نیستم لعنتی... هنوز دوستت دارم ...
و نمیفهمم چرا
تا الان ب سه نفر ادم دست رد زدم چون هنوز درگیر توی لعنتی رفته ام
نوشته شده در یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ساعت 22:58 توسط بانوی خاموش|
حرفای ساده ی دل...