چرندیات درونی

خرید بک لینک
غبار غم برود... حال خوش شود.. حافظ

در حالی ک عمیق احساس دلتنگی می کنم.. و نه تنهایی..

می دونی؟ حتی اینکه برای شخص خاصی دلتنگ نیستم عجیبه.. دلم برای همه خاطرها خوبم تنگه... برای دوست داشته شدن... چه تو... چه اون...یا حتی قبلی ...

:))))) می فهمی؟

چرت میگم شاید نمی دونم...

با همه اینا دلم به اینده خوشه... که حال به شود؟ نه؟؟

ب دکتر بشارت... پر پر میزنم بیاد تو متن زندگیم..

و میرم سرکار...

از فردا.. امیدوارم خیلی... ک دوست داشته باشم کارمو

و هر روز با ذوق برم..

شب بخیر ...

خودش را بوسید و اشک گوشه چشم اش را پاک کرد و در فکر فرو رفت

نوشته شده در سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت 0:34 توسط بانوی خاموش|

حرفای ساده ی دل...

ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال می‌کنید

برچسب: چرندیات,درونی, نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:28

صفحه بندی