اما چشم هایم هست... که هر گاه مییندمشان ب نظرم میایی...
به آغوش صد هزار عروس دارت سوگند...
هنوز وقتی به خاطرم میایی خوبی هایت بیادم می آیند و دوستت دارم..
و برای رفع این خوره ی دلتنگی شروع میکنم بلند بلند بدی هایت را گفتن تا از چشم دلم بیوفتی... بیوفت دیگر لعنتی... بیوفت
نوشته شده در چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ساعت 20:50 توسط بانوی خاموش|
حرفای ساده ی دل...ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98