ولی نباید... نباید ... نباید... اخرین بار یادم هست... بهت چه حرفایی زدم و بلاکت کردم... چه سخت... چه سخت.. اومده بودی توضیحات دروغ تو بدی... چقدر دوست داشتم باورشون کنم... چقدر دوست داشتم حرفات راست بود.. چقدر دوست داشتم ببخشمت... چقدر...
من نباید بهت پیام بدم.. نباید لعنتی...
نوشته شده در چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ساعت 20:55 توسط بانوی خاموش|
حرفای ساده ی دل...