نباید دخترم

خرید بک لینک
اخ از این مرضی ک ب جونم می افته ک بیام باهات حرف بزنم... ک بهت پیام بدم...

ولی نباید... نباید ... نباید... اخرین بار یادم هست... بهت چه حرفایی زدم و بلاکت کردم... چه سخت... چه سخت.. اومده بودی توضیحات دروغ تو بدی... چقدر دوست داشتم باورشون کنم... چقدر دوست داشتم حرفات راست بود.. چقدر دوست داشتم ببخشمت... چقدر...

من نباید بهت پیام بدم.. نباید لعنتی...

نوشته شده در چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ساعت 20:55 توسط بانوی خاموش|

حرفای ساده ی دل...

ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال می‌کنید

برچسب: نباید,دخترم, نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:28

صفحه بندی