خدا کنه زودتر این دل و روده و معده من رها کنه
باید ی تعویضی یرم
مثلا همه رو ی نو بخرم بزارم سر جاش
دیگه این معده طفلی ک با رانیتدین و دیمترون سرپاست مگه معده میشه؟
نمیشه ک
ی نو یا کار کرده در حد نو سزاغ داشتی و
بگو
ب قیمت م می خرم
فقط نصب ش رایگانه؟
یا اون م میاد روش؟؟
سرپایی میشع جاش انداخت نمیشه؟
عععع
می دونی چند وقت بود این وقت صبح ک ندیده بودم؟
هوا نه سرده نه گرم
بوی غذا و نون هر چیزی میزنه تو صورتم حالت تهوع می گیرم
ی قرص ضد تهوع زدم بهش
الان با اون اروم بگیره
تو راه اذیت نکنه
وااااای از ۸ صبح بیدارم
فک کن؟
مگه داریم؟
فک کنم این قرصا ک می خورم خواب و کم می کنه
وگرنه من از تو جام کنده نمی شدم
پاشو دیگه
بسه
چقدر می خوابی
پاشو می خوام قبل رفتن ببینمت بعد برم
کاری تم ندارم یکم نگات می کنم
بعد بوست می کنم میرم
اینجوری عوضش بهم خوش می گذره
اصن تو هم بیا
مگه قرار نبود بری شمال کار داشتی
نرفتی ک رفتی؟
خب پاشو بیا دیگه
ما تا ۱۳ هم شمالیم
همون محمود اباد روستا درویش ابادش
لب دریا
هر وقت بیای من لب دریام
شاید تو اب رفته باشم تا زانو
یا مثه بچه ها با شن ها دارم بازی می کنم
ولی تو بیا
نمیای م نگو نمیام
بگو شاید بیام
بزار این دختر بچه بهونه گیر درونم ی لبخند رو لبش باشه
چه اشکالی داره؟
مثلا من و ببین
هر روز بهش کلی وعده می دم بهونه نگیره
بچه اس خب
قول یادش می مونه
ولی همون لحظه دیگه بهونه نمی گیره اروم مبشه
خل شدم فک کنم
نمی دونم چرا گریه م گرفته
ای بابا
جمع کن خودتو...
از بس لوس شده دیگه
خلاصه ک بوس ما رو بده بریم
بوس :*
[ چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ ] [ 9:29 ] [ بانوی خاموش ] [ ]
حرفای ساده ی دل...ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97