
غبار غم برود... حال خوش شود.. حافظ در حالی ک عمیق احساس دلتنگی می کنم.. و نه تنهایی.. می دونی؟ حتی اینکه برای شخص خاصی دلتنگ نیستم عجیبه.. دلم برای همه خاطرها خوبم تنگه... برای دوست داشته شدن... چه تو... چه اون...یا حتی قبلی ... :))))) می فهمی؟xa0 چرت میگم شاید نمی دونم...xa0 با همه اینا دلم به اینده خوشه... که حال به شود؟ نه؟؟ ب دکتر بشارت... پر پر میزنم بیاد تو متن زندگیم.. و میرم سرکار... از فردا.. امیدوارم خیلی... ک دوست داشته باشم کارمو و هر روز با ذوق برم.. شب بخیر ...xa0 خودش را بوسید و ا...
ادامه مطلب