
امروز مرا در دل جز یار نمی گنجند.. دلم تنگه... گرفته... خسته ام...xa0 خاک بررسرت در مجموع متنفرم...xa0 نیستم لعنتی... هنوز دوستت دارم ... و نمیفهمم چرا تا الان ب سه نفر ادم دست رد زدم چون هنوز درگیر توی لعنتی رفته ام نوشته شده در یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ساعت 22:58 توسط بانوی خاموش| ...
ادامه مطلب