
عصبانیم عصبانیxa0 از دیدن دوستای احمق م عصبانیم از همه شون متنفرمxa0 متنفر وقتشه جارو بزنم دورمو از آشغال های متعفنxa0 دیگه گندشون در اومده نوشته شده در یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت 9:33 توسط بانوی خاموش| ...
ادامه مطلب
مگه تو خواب من و ببینیxa0 فقط تو خواب...
ادامه مطلب