
همه پیام دادن کرمانشاه زلزله اومده خوبی؟؟ خانواده خوبن لبخند میزنم آره خوبیم.. خداروشکر .. ولی واقعا خداروشکر؟؟؟؟ که ما خوبیم و بقیه خونه خراب؟؟؟ راستی تو چی؟؟ تو قرار نیست حال من و بپرسی؟ نوشته شده در پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ساعت 21:24 توسط بانوی خاموش| Let's block ads! بخوانید...
ادامه مطلب