
الان دلم ی دوست پسر می خواست بعد کلاس تو این میدون ولیعصر جان بیاد دنبالم بعد بریم کافه وصال ی کیک و قهوه بخوریم و ی دو نخ سیگار و پیاده راه بیایم... نوشته شده در شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ساعت 19:42 توسط بانوی خاموش| ...
ادامه مطلب
ی قرص مسکن گذاشتم تو دهنمxa0 گوشیمو سر می کشم...
ادامه مطلب